Service en contact

Inzien en wijzigen
Wil je een polis inzien of je verzekering wijzigen? Je regelt het allemaal gemakkelijk en snel in je persoonlijke verzekeringsmap.
Schade melden
Schade is al vervelend genoeg. Daarom kun je in een paar eenvoudige stappen je schade melden via jouw verzekeringsmap.
Spoedeisende hulp bij schade?

Bel de alarmcentrale S.O.S. Inter­national. Zij staan dag en nacht voor je klaar. Ook als je in het buitenland bent.

Bel +31 (0)20 651 51 51

Geen telefoon

Je kunt ons niet bereiken via de telefoon. Daar kiezen we bewust voor. Zo voorkomen wij lange wachtrijen en frustrerende keuzemenu’s. Ook kunnen wij jou zo lagere premies bieden met een goede dekking.

Contact per mail

Je kunt ons bereiken via de mail. Onze klantenservice neemt binnen 3 werkdagen contact met je op. 

Contact via chat

We zijn maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 17:30 voor je bereikbaar via de chat. 

Opzeggen

Het kan gebeuren dat je een van je lopende verzekeringen wilt opzeggen. 

Dat doe je via het contactformulier of de verzekeringsmap. 

Klacht indienen

Ben jij minder tevreden over onze service of producten? 

Bij PGGM&CO Schadeverzekeringen nemen wij je klacht altijd serieus.

Veelgestelde vragen

Het kan zijn dat je vragen hebt over een van onze verzekeringen. Op de overzichtspagina vind je snel het antwoord op jouw vraag.